jonnywinberg

Alla inlägg under september 2010

Av jonny winberg - 30 september 2010 19:17

Jag vann på träningen mot den jag spelade mot på bowlingen! Oj har man sett, jag skriver mer än ett inlägg idag    det är ju fantastiskt! Hehe, kvällens planer lyder:

  • Att se på Halv åtta hos mig..
  • Se Idol..
  • Se Kniven mot strupen!
  • Sist se Idol röstningsprogram
  • SOVA!

Så ser mina planer ut för kvällen..

Av jonny winberg - 30 september 2010 09:49

Godmorgon bloggläsarna! Idag är jag på väldigt bra humör.. Och schyst morgonfrisyr hade jag med xD men jag tog ingen bild, idag ska jag, mamma och mormor fika i Västerhaninge.. Ovanligt = inte.. Haha men det händer bara när jag har studiedag eller ja.. Alltså jag har studiedag, kan inte skolka för jag har skoltaxi på morgonen, och jag har inte en enda tanke på att skolka med.. Vid 10:05 åker vi och hämtar mormor :) Jag höll mig vaken enda tills Idol var slut men jag släckte lampan innan men när pappa gick och la sig kollade jag på vad klockan var och den var precis runt halv elva och då startade jag tv.. Men efter Idols röstningsprogram la jag mig.. Men vi hörs senare!

Av jonny winberg - 29 september 2010 19:08

Haha, idag ska jag orka se p                 å hela Idol jag somnade igår innan röstningen var klar och vaknade 1 och då stängde jag av tv.. Men idag eftersom jag har studiedag imorgon så spelar det ingen roll när jag lägger mig.. Men först är det Halv åtta hos mig så nu bär det av mot mitt rum! Men först ska ni få se på Alexandra special

Av jonny winberg - 29 september 2010 17:21

Imorgon har jag studiedag.. Just det bilderna jag lägger in lite då och då..

Av jonny winberg - 28 september 2010 19:03

Av jonny winberg - 22 september 2010 08:18

Cha!  

hoppas att allt är bra med alla er där ute? Själv är de ju sisådär faktiskt :/


Sitter just nu och lyssnar på Shayne Ward och tar det mest lugnt faktiskt. Jonny sa att det kanske inte skulle bli bra så update när han va på korttids! Hahaha, jodå! Jag skriver ju och försöker att hålla updaten uppe tills han kommer tillbaka igen och orkar skriva. Allt löser sig på ett eller annat sätt.


Nu ska jag kila vidare!

Pussar :*

Av jonny winberg - 19 september 2010 17:55

Visst bloggar jag bra? Inte direkt.. Men när jag kommer hemifrån Korttids så kanske jag har ett antal bilder! Om det är okej för dom andra att jag fotar, för det är ju roligare att blogga om man har många bilder.. Ibland är jag jättebra på att blogga och ibland inte då är det som om man hamnar i en svacka! Det är inte alls kul :/.. Men jag ska försöka att se till att ni får minst ett inlägg omdagen när jag inte är på Korttids fast från onsdag till fredagen blir det nog ett inlägg omdagen men jag vet inte.. Vi får se helt enkelt! Idag har jag bara varit inne på Youtube, MSN och satte igång en maskin tvätt.. Inte mycke man har gjort idag med andra ord!

Gästbok

Översättning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Eniro


Ovido - Quiz & Flashcards