jonnywinberg

Alla inlägg under oktober 2010

Av jonny winberg - 31 oktober 2010 11:16

Jag behöver tips om vad jag ska skriva om i min blogg.. Har bloggtorka! Touchmobiler måste man ladda asofta.. Igår la jag mig vid elva eller tolv (?) eftersom det blev vintertid vet jag inte när jag la mig men jag vaknade vid åtta   .. Men min nya mobil borde väl ändra om sig själv, men det gjorde den inte! Och jag har listat ut hur kameran fungerar på den med.. Men vi hörs när jag vet vad jag ska skriva om!

Av jonny winberg - 30 oktober 2010 14:12

Hej, idag har pappa och jag varit hemma hos farmor en vända.. Och inatt blir det vintertid då är det sant att sommaren är borta och vintern är här SUCK det har man inte längtat efter! Nu har jag inte så mycke mer att säga förutom att det var sjukt att Daniel åkte ut igår i IDOL!

Av jonny winberg - 29 oktober 2010 14:20

Tjolahopp, nu är det höstlov gud så skönt, en hel vecka! Igår så var vi ju på B erwaldhallen och Lena PH stod för underhållningen.. Men nu har jag inte så mycke mer att säga!

Av jonny winberg - 27 oktober 2010 19:44

Jag har ingen bloggpaus längre, men räkna inte med så jättemycke uppdatering- För jag har bloggtorka, som vanligt, men ska göra mitt bästa! Nu är det onsdag och det innebär att det snart är höstlov.. Fy fan vad skönt, inte för man har haft det jobbigt i skolan men bara skönt.. Idag var flera skolor i Handen på BIO och såg I rymden finns inga känslor och den var asbra! Man fick sig ett gott skratt! Och jag älskar min nya mobil.. Nu är det spännande i Våra bästa år den där Stefano DiMera verkar ju aldrig dö! Men jag bloggar när jag bloggar!

Av jonny winberg - 27 oktober 2010 12:42

JAG HAR EN NY MOBIL.. TAR BLOGGPAUS TILL NÄSTA VECKA

Av jonny winberg - 25 oktober 2010 13:23

Tja alla! Nu är jag tillbaka.. Om min helg: I lördags var Jenny och jag och kollade på BIO, vi såg Tusen gånger starkare och den var bra så se den! Vilken surkärring det var på pizzerian vid Sergels torg! Jag hatar såna människor! Just ja jag håller på med min självbiografi som heter Jonnys självbiografi  men vi hörs..

Av jonny winberg - 23 oktober 2010 16:58

Nu är jag färdig för party!!! :D

Jag ska ut och möta en av kompisarna om ca 1 timme (: sen vänta på att klockan ska bli 7 innan vi åker med den andra kompisen.


Jag vet inte riktigt när vi kommer hem igen, men detta ska bli en utav dom bästa kvällarna i mitt liv. Jag riktigt längtar!!


http://saandrus.bloggplatsen.se/

Gästbok

Översättning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Eniro


Ovido - Quiz & Flashcards