jonnywinberg

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av jonny winberg - 21 oktober 2010 18:08

Sandra in tha house!

Precis sagt hejdå till kusse, så snart är det dags för middag! Vet inte riktigt vad det blir för gott idag, något med korv vet jag i allafall.


Senare ska jag nog ut med Fredrik en stund igen om han inte kommer hit, ska försöka få hit han! :) så då går jag ut och möter honom i allafall.


Annars vet jag inte riktigt vad som händer. :) pussar :*

Av jonny winberg - 21 oktober 2010 11:41

Heej alla sötnosar! :]

verkligen förlåt för dålig uppdatering, jag lovar att förbättra mig. Sen i Tisdags så har jag inte gjort så värst mycket, jag har varit ute med väärldens bästa kusin, kollat Efterlyst och sen bara tagit det lugnt.


Idag är det Torsdag och snart är det slut på veckan, men idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. Jag ska nog bara ta det lugnt, ta en varm dusch snart. Vi får se om jag kanske drar ut senare, det vet jag inte riktigt än. Men ska väll kolla upp det då. Hoppas på att få vara hemma hela dagen i dag, så jag är pigg tills i morgon då det är dags för skolan.


http://saandrus.bloggplatsen.se

pussar :*

Gästbok

Översättning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Eniro


Ovido - Quiz & Flashcards