jonnywinberg

Alla inlägg under augusti 2010

Av jonny winberg - 31 augusti 2010 13:53

Den här låten hörde jag när jag åkte hem.. Sjukt bra!

Av jonny winberg - 31 augusti 2010 13:27

Halloj, jag kom precis hem.. Imorse så gick jag upp vid kvart i sju, sen vid halv åtta åkte vi in till Sankt Erics ögonsjukhus och vi såg en skådespelare där! Sen så fick jag ögondroppar, efter 50 minuter så kollade jag in i någon grej.. Sen så lämnade mamma och jag pappa på jobbet, sen skjutsade vi mig hem till läraren.. Vi åt där, det var jättemysigt där! Ikväll är det Friskis&svettis med.. Hoppas det inte är lika jobbigt som det var förra veckan! Men uppdaterar sen!

Av jonny winberg - 30 augusti 2010 17:27

Jag kommer inte på någon rubrik, hemma blev det samma mat som i skolan.. Men jag fick Crepes istället, det gjorde vi på hemkunskapen förra veckan (eller kök som vi kallar det för).. Fast i skolan var det olika sorter.. Efter datan hade rensats så har jag inte samma messenger -.- så då använder jag http://www.ebuddy.com.. Varför jag skriver det här vet jag inte men det är väl bara för jag ska ha något att skriva.. Och jag har inga bilder på datan dom ligger på ett usb-minne..

Av jonny winberg - 30 augusti 2010 15:28

Hallå! Nu är ägaren till bloggen tillbaka, tack Sandra för att du höll uppdateringen medan jag var på Korttids.. Jag kom till Korttids på tisdagen efter mamma och jag hade varit på Friskis&svettis, och det ska jag säga er att det aldrig hade känt så jobbigt att träna! Mina ben kändes helt slutkörda, när jag hade packat upp mina grejer på Korttids så var det Fångarna på fortet.. Sen var det vanlig skola, i helgen var jag i Rissne det var någon medeltidsfestival där.. Och igår så hände det inte så mycke, vi har fått en ny hund på hunddagiset i skolan.. Fast ägaren går ut och går med henne till och börja med.. Och idag har vi varit på skolbibloteket :) så har min vecka sett ut..

Av jonny winberg - 27 augusti 2010 09:07

Tjaaaaa!

Ja idag är man hemma och är dålig då, inte kul alls.

I allafall, jag får ta det lugnt idag. Men jag måste ner till centrum och handla lite tills i morgon när vi åker till kolmården!   

lääängtar!


pussiiizar :*

Av jonny winberg - 26 augusti 2010 22:18

och det innebär bara en dag kvar innan jag åker från äckel Sthlm! Ska bli så otroligt skönt att slippa allt skit som händer här.


I allafall, bort från det dåliga till det goda! I morgon är det Fredag och äntligen helg. Tror dock att jag ska stanna hemma, mår inte nå vidare bra.

Nu under kvällen har jag varit ut med en vän och bara pratat om allt och inget. Det var både kul och tråkigt. Visst, det har varit bättre dagar förut ute. Men men, vad ska man göra? Man måste ju få vissa saker överstökade, så då måste man ju lixom ut.

Nej nu ska jag inte sitta här och sura!


Nu ska vi vara glada ju :) just nu gör jag inte alls mycket, tar det mest lugnt. Nästan precis kommit hem, så sitter här och smsar med lite trevliga folk innan jag ska gå och sova. Får se vad jag hittar på för kul nu då fram till dess. Ska nog lägga mig innan 12 ikväll. Iochförsig så har jag matten att göra, men den funderar jag på att göra i morgon innan en vän kommer hit och ska hjälpa mig att hitta musik till v36 om det nu blir något. :) får väll bara hoppas att det blir av, för annars har jag längtat som en tok i onödan och det känns inte kul. ^^


Aja, nej. Nu ska jag kika vidare på andra saker. Skulle bara skriva ett snabbt inlägg.

Juste, jag fick ett sms av Jonny idag när jag va i skolan. Han är på korttids, men när han kommer vet jag inte. & han tacka för att jag hölluppdateringen när han är borta! Ja, jag gjorde det frivilligt, annars brukar han be mig skriva ett inlägg.

Okej, detta blev längre än vad jag hade tänkt att det skulle bli. Men det var att kul att skriva lite här ;)


Kramiizar! :*

Av jonny winberg - 26 augusti 2010 20:10

Hej alla söta läsare!   

Just nu sitter jag och pratar i telefon med en vän.

Men nu ska jag ut och ta en promenad. Skulle bara slänga in ett inlägg lite fort.

Kramiizar! :* <3

Av jonny winberg - 26 augusti 2010 07:24

Idag är det Torsdag och det innebär snart HELG! Galet så skönt det ska bli med det.

I allafall, idag efter skolan så blir det till att plugga matten faktiskt, har inte alls gjort många tal, jag är på tal 5 och vi ska göra tom tal 21 tills på Måndag, jag menar detta går ju jätte segt för mig att jobba med matten. Nåja, jag får jobba nu idag och sen i morgon också och på Söndag så jag hinner med allt.


Annars vet jag inte riktigt vad som händer. Det är väll bara matten som jag ska göra idag då ^^, nåja nu ska jag kika vidare på andra saker innan jag åker till skolan.   


Gästbok

Översättning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Eniro


Ovido - Quiz & Flashcards