jonnywinberg

Alla inlägg under augusti 2010

Av jonny winberg - 25 augusti 2010 22:16

vart har Jonny tagit vägen? Jag har inte hört från honom på några dagar, nåja han kanske har fullt upp med skolan och så. Vi får hoppas på att han kommer tillbaka och bloggar snart igen. Jag försöker hålla uppdateringen så bra som möjligt nu när han inte är här inne och uppdaterar själv.


Nåja, idag har jag varit ner till Centrum och införskaffat mig parfym, block, sudd, stift och en bok att läsa. Boken heter "Bränd" skriven av Lee Child, vad den handlar om kan ni läsa på min blogg som jag skriver i detta inlägg när jag säger godbye!


Annars har jag inte så mycket faktiskt, pluggat lite matte, varit ut på en promenad och sen en tur in till stan med en vän. Lite trevligt sådär faktiskt. I morogn är det skolan som gäller och då vet jag inte riktigt vad som händer efter skolan faktiskt, blir väll att plugga matte eller något då. Tyskan kan jag redan så de behöver jag inte plugga på, det är lixom grunderna och dom har jag redan haft på högstadiet.


Nej, nu får de vara bra för idag. Jag skriver mer i morgon då jag har kommit hem från skolan och så. Ni får ha det så bra att söta läsare som läser Jonnys blogg!


www.saandrus.bloggplatsen.se

Av jonny winberg - 25 augusti 2010 09:39

Godmorgon alla söta Jonny läsare!

Idag är det Onsdag och jag börjar kvart i 12. Det är inte morgon för mig längre, varit vaken typ halv 8 idag. Så har hunnit med att duscha och äta frukost, samt att suttit här någon timme. Men nu ska jag sminka mig och lite sånt annat innan jag går till skolan.


Hoppas ni får en bra dag. Kramar :*

Av jonny winberg - 24 augusti 2010 23:04

& jag skriver ett inlägg innan jag går till sängs!

Jag har pluggat lite matte nu ett tag sen jag skrev sist, vad kan de ha varit? 1 timme eller så (?) i allafall, nu ska jag sova och sen upp och duscha i morgon innan jag åker till skolan! Två lektioner (y) awesome!


Godnatt alla söta läsare! Kramar! ;* <3

Av jonny winberg - 24 augusti 2010 22:09

Tja alla Jonny läsare!

Hoppas att allt är bra med er idag? (a)

Idag har man inte gjort så mycket förutom att varit i skolan och pluggat som ett svin med matten och Historian. Det har gått bra hittills. Jag vet inte vad Jonny gör, men han ligger nog och sover. Han uppdaterar inte så mycket han inte, men äsch. Jag får väll slänga in ett inlägg då så han blir glad att jag gjorde det till slut (a) x) haha.


I allafall, i morgon är det skola och jag älskar Onsdagar just nu! Börjar 11.45 varje Onsdag och slutar 15.45 , galet skönt om jag får säga det själv.


På Lördag så ska jag åka till Kolmården med mamma, pappa, Caroline och hennes familj. En hel dag med dom på Kolmården helt enkelt, fy så skönt det ska bli. Annars händer väll inte så mycket skulle jag tro, ta det lugnt bara.


Nästa helg åker jag upp till Joakim och hälsar på under helgen. Det ska bli riktigt kul faktiskt, var ett tag sen nu, 2 veckor eller något sen jag var där sist x) (a)


Nej, nu ska jag fortsätta med matten lite till och sen sova! Galet trött, men upp tidigt i morgon bitti ändå för att duscha innan jag drar till skolan. Ska åka 11 tåget.


Godnatt om jag inte hinner slänga in ett till inlägg innan jag drar.

Följ min blogg om ni vill; www.saandrus.bloggplatsen.se

Av jonny winberg - 24 augusti 2010 15:14

Hallå, det här blir det enda inlägget för idag, idag har vi fått en varsin laptop i skolan, min dator är nummer 5 för er som är intresserade så lägg det på minnet! Idag blir det Friskis&svettis men jag kommer nog att ta lite bilder under tiden jag är på Korttids vi kanske hörs i veckan om jag slänger in något inlägg.. Vi får se!

Av jonny winberg - 23 augusti 2010 15:45

Halloj, det har varit strömavbrot.. Det blev det när jag kom hem, sen var det för att jag kollade på Våra bästa år.. Så det var därför jag inte bloggade förrän nu, det var trevligt i skolan idag :).. Och nu är inte dom stadionära datorerna kvar i vårat klassrum heller så nu får man använda laptop när man behöver det och på rasterna! Men nu chattar jag med Totte nu vet jag inte vad jag ska skriva mer!

Av jonny winberg - 22 augusti 2010 18:52

Ikväll är det Irene Huss Tatuerad torso- Vi har alla dom filmerna men jag funderar på att se på den.. Men jag vet inte, det återstår att se! Men nu ska jag stänga av datan! Hörs imorgon..

Gästbok

Översättning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Eniro


Ovido - Quiz & Flashcards